Úprava Webových Stránek

Napsal Kevinek (») 10. 12. 2012 v kategorii Novinky, přečteno: 439×
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Cílem Seo Optimization je přivést na www stránky návštěvu, bez návštěvníků je jakkoliv nádherný web mrtvý a může být na nic.Není směrodatné jestli návštěvník přijde z google, mohou být i další vyhledávače aol, seznam.cz, yahoo atd., poté tuhle máme socialní sítě jako myspace, twitter, pinterest.com a miliony jiných eventuálních zdrojů návštěvnosti.

Video Co-Occurrence

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a stále budou) základem seo, nebo raději, faktory usměrňující hodnocení internetových stránek a tedy i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text nejdříve. Však dnes už může být jasné, že váha anchor textu v lincích ztrácí svou hodnotu - ověřený pravdivý údaj. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technologie. Je možné najít, že google klade v první řadě největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (určitě) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz


Komentování tohoto článku je vypnuto.